Support superheld (specialist)

📍 Gemert

⏱️ 40 uur

👨‍🎓 MBO

💰 €2800 - 3200

Bij STA Software werk je als support specialist mee aan innovatieve maatwerkoplossingen voor de bouwsector, met ruimte voor eigen initiatief. Sluit je aan bij een informeel en gedreven team dat samen slimme software bouwt voor echte impact.

PNG-afbeelding-48E4-B925-DF-0

Wat doe je als Support specialist bij STA Software?

Als Support Specialist ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en zorg je ervoor dat zij snel en prettig geholpen worden.

  • Je beantwoordt vragen, lost problemen op en biedt technische ondersteuning via telefoon en e-mail
  • Je legt klantvragen en incidenten zorgvuldig vast in ons feedback platform
  • Je volgt openstaande tickets proactief op en zorgt dat klanten nooit te lang hoeven te wachten
  • Je draagt bij aan een steeds betere kennisbank door veelvoorkomende vragen en oplossingen vast te leggen
  • Je werkt mee aan onze gezamelijke missie: Alle software bugs opgelost binnen 1 dag!

In de praktijk zorgt jou inzet voor het volgende:

  • Gebruikers kunnen zonder gedoe verder werken en ontdekken wat er allemaal mogelijk is met onze software
  • Je luistert écht naar de gebruiker en weet hun wensen helder door te vertalen naar Customer Success en de Product Managers
  • Samen met het Customer Success team werk je continu aan hoge klanttevredenheid en een steeds betere dienstverlening

 

Bouw jij mee aan software die de bouw slimmer maakt?

Vakmensen moeten kunnen bouwen zonder te verdwalen in administratie, dát is waarom we STA Software hebben ontwikkeld. Onze software vereenvoudigt de rompslomp, geeft grip en overzicht in elk bouwproject en draagt zo bij aan minder werkdruk, hogere kwaliteit en meer trots op het eindresultaat.

Jij brengt mee

  • Je hebt een afgeronde MBO-opleiding in een relevant vakgebied
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en een klantgerichte instelling
  • Je voelt je net zo thuis in het Nederlands als in het Engels - schrijven én praten gaat je makkelijk af
  • Je bent een teamspeler die graag nieuwe dingen leert
  • Je houdt ervan om te sparren met de klant over hoe een klantvraag vertaald kan worden naar iets dat wél kan binnen het systeem
  • Je haalt energie uit het meedenken met andere vraagstukken binnen de organisatie dan support

Pluspunten als je ervaring hebt met het volgende:

  • Ticketingsystemen zoals Hubspot en Featurebase
  • Affiniteit met de bouw of SaaS hebt, maar het is geen vereiste

Dit zoek jij verder in een baan

  • Een goed salaris (waar ik mijn redbull verslaving mee kan onderhouden)
  • 26 vakantiedagen en optie voor onbetaald verlof
  • De mogelijkheid om vakantiedagen bij te kopen met 50% korting!
  • De optie om je brood thuis te laten en mee te doen met de bedrijfslunch
  • (Optioneel) gratis weekelijkse crossfit sessie 
  • Een pensioensregeling waarmee je op leeftijd gebakken zit
  • Budget voor professionele ontwikkeling, opleidingsbudget en coaching
  • Moderne werkplek met een MacBook, ultrawide monitor en een Herman Miller bureaustoel

 

Over STA en Pro4all

STA is onderdeel van Pro4all: dé digitale bouwversneller van Nederland. Samen ontwikkelen we software die het verschil maakt in duizenden bouwprojecten, van woningbouw tot infrastructurele werken.

Onze oplossingen zorgen voor rust, duidelijkheid en samenwerking. Wat ons drijft? Technologie die werkt, eenvoud die klopt en betrokken mensen die met trots bouwen aan iets goeds. We zijn wars van buzzwords, dol op slimme oplossingen en altijd op zoek naar collega’s die mee willen denken én doen.

welkombijpro4all